Harlem Nocturne

dimarts, 4 d’abril del 2017

El somriure de Darwin, finalista al premi València Negra 2017









Molt contenta que la meva darrera novel·la, El somriure de Darwin, sigui una de les obres finalistes al Premi a la millor novel·la negra escrita en català del Festival València Negra 2017.  Els meus companys en aquesta aventura són grans amics i grans escriptors, de manera que jo ja em sento feliç només de compartir nominació amb ells. Es tracta d'Esperança Camps, Marc Moreno, Silvestre Vilaplana i Sebastià Bennasar. Com veieu, poca broma.

Si voleu votar, aquest és l'enllaç. També hi trobareu les obres en castellà i les traduïdes d'autors estrangers.

Estic molt agraïda a l'organització del Festival per pensar en el meu Darwin.

Gràcies a la negror.




2 comentaris:

Unknown ha dit...

Enhorabona! Ja t'he votat.

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Ei, ja és la segona vegada que hi ets! Hi acabo d'anar i també he votat, com l'Àngels.
Congratulations!!!