Harlem Nocturne

divendres, 22 de novembre del 2013

Segon combat de boxa a la Llibreria Excellence


 
Ja hi tornem a ser, negrots. Ja tenim el segon combat de boxa organitzat per la gent de Crims.cat, Editorial Alrevés, a la Llibreria Excellence de Barcelona. Si en el primer hi vam tenir l'enfrontament entre Sebastià Bennasar i Andreu Martín, amb una servidora en el paper d'àrbitre, ara ens trobarem en Lluís Bosch enfrontat a Carlos Quílez i mediats pel sofert Víctor del Árbol. Serà el pròxim dilluns dia 25 i jo, malgrat la feinada que tinc, intentaré assistir.
Us garanteixo que resulta molt entretingut i enriquidor.    
 
 
 
 
 
 
Ja que hi som, aprofito l'avinentesa per enllaçar-vos (llegir aquí) la divertida crònica que, del primer combat, va escriure el gran Andreu Martín. I de pas, us penjo alguna foto de l'acte. 
 
Si veniu, parlarem de novel·la negra catalana i ens ho passarem molt bé. Això segur.

Fins aviat, negrots.
 
 

3 comentaris:

Jordi Canals ha dit...

Ostres no m'esperava pas trobar-me amb l'última foto. Espero queel proper dilluns sia un èxit.
Bon camí per a la novel.la negre!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Que vagi molt bé! Fa dies vaig llegir la crònica d'Andreu Martín. És boníssima, hahaha!

Unknown ha dit...

Tot i que m'encantaria, ja ho sabeu, aquesta vegada no us podrem acompanyar... i mira que em sap greu!! Desitjo que vagi molt bé!! Anna, faràs tu la crònica??
Quina ràbia no poder-vos acompanyar!!